Groepen

Gemeente Groei Groepen

De GGG is een vorm van gemeenteopbouw waarbij het gaat om het groeien in geloof, in gemeenschap en in gastvrijheid. In de GGG willen we het geloofsgesprek stimuleren. Het is geweldig als gemeenteleden intensief met elkaar meeleven, onderling pastoraat en diaconaat beoefenen en groeien in geloof rond een open Bijbel.

60+ groep

Onze kerk heeft een actieve 60+ groep. Zij komen eens in de maand samen. Samen luisteren naar een overdenking, samen bidden en zingen en samen iets gezelligs doen. Contact en gesprek staan centraal bij de samenkomsten. Wilt u meer informatie? Mail dan naar: Corien Pleijte - deutrappers@gmail.com.

Gebedsgroep

Elke woensdagavond om 19.00 uur bidden we met een groep mensen in de kerk voor onze gemeente, voor de mensen om ons heen en voor de wereld. Als u mee wilt bidden kom dan! Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Floor Koppejan: floorkoppejan@zonnet.nl